9/08/2008

Una història de tortura real


Avui he buscat un gos, n'he agafat un que he vist
rondant pel meu carrer que feia prou patxoca, l'he tingut tancat a les
fosques en una habitació durant un temps, per a fer-lo emprenyar.
L'he colpejat durant una bona estona i li he donat menjar podrit per fer-lo
trobar malament. Al cap d'una estona, l'he fet sortir al pati interior, per
a que no es pogués escapar, s'ha passat una bona estona donant
voltes pel pati. Jo el deixava, perquè es cansés i així no donés massa la
brasa. Com que veia que encara tenia més reflexes, més habilitat... en
definitiva que la cosa anava per llarg, li he començat a clavar unes fustes
de punta que tenia per allà... a veure si les ferides aconseguien
pausar-lo. El cas és que sí, que s'ha començat a cansar, (està clar que
aquelles ferides al llom i aquella sang cansen a qualsevol), així que abans que es morís i quan he vist que la seva agonia era la justa com per
no adonar-se de qui estava a prop seu, he agafat un ferro esmolat i ZAS,
he acabat amb la seva vida atravesant-lo. Després m'he fet fotos
mentre li trossejava algunes parts del cos (que penjaré a la paret de
casa). Me'n sento molt orgullós, m'he divertit molt... Abans que em digueu de tot, llegiu: Si canviem GOS per BRAU, en
comptes d'un escrúpols, que seria? un gran mestre?, em treurien a espatlles?
El toreig és una forma més d’assassinat animal.

(E-mail que va començar a circular el 26 Nov. 2006)